close


有睇過我BLOG既人都應該知我係一個ELF既FANS~

我屋企入面既ELF PRODUCT有好多~

我自己都好中意佢地既產品~由期係STUDIO LINE既野真係好多都係寶~

而且佢地既價錢又唔貴~

上個月尾ELF果邊STUDIO LINE做緊50% OFF~

咁岩我又見到佢地出左D新既 PRODUCT~所以就一次過買左好多

TOTAL有成41個ITEM(有一個ITEM個SIS分錯左比我~所以冇影到)

計埋運費係差唔多原價既1:10~真係好抵~

再次THZ曬CAM CAM幫我訂!!

 

 

 

 

 

由於今次真係買得太多~所以就直接去相吧!大合照唔到~

 

 

先黎眼部:

 

 

上: Studio Single Eyeshadow (我買左4隻色ONLY~想試下個質地)

下:Studio Baked Eyeshadow (6隻色全包XD""夠瘋吧?!)

 

 

 

 

 

左:Studio Endless Eyes Pro Eyeshadow Palette 

右: 都係100色眼影~但我見唔到ELF個WEBSITE有~ 可能唔再出 

 

 

 

左: Studio 32-Piece Eyeshadow Palette (WARM/COOL)

右: Studio Endless Eyes Pro Mini Eyeshadow  (WARM/COOL)




之後到胭脂/BLUSH:


 

上: Studio Baked Blush (又係4色全包)

下: Studio Blush (我買左5隻既~但有一隻分錯貨)

 

 

 

 

 到眉部啦:

左: Studio Eyebrow Treat & Tame

右: Studio Eyebrow Kit

 

 

下面係回購既HD POWDER同 LOCK&SEAL

 

 

 

 

 

 最後我又回購左STUDIO掃啦!!!太好用啦佢地!!

左: POWDER BRUSH X2, COMPLEXION BRUSH X2, MINERAL POWDER BRUSH X3, ANGLED CONTOUR BRUSH X2

 

 

 

下面係我再拜託埋CAM CAM買既其他野

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    kuyumi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()