close

 

 

 

上次同左大家分享左我係美國訂反黎既WET N WILD唇膏

LINK: http://blog.yahoo.com/kuyumichung/articles/683828/index

 

今次同大家分享反既就係上次買左3盒既HARD CANDY "FOX IN A BOX" 既 BLUSH~左上角位置~

 

同上次一樣~先黎個大合照先~

左起: smooth talkerspicy and sweethot flash

可以見到佢哋係由4色組成既~另外合埋會變左一個盒仔咁~ 我好中意佢個包裝!好靚

 

好啦~到試色啦~~

 

先黎係4色分開~

smooth talker

 

spicy and sweet


hot flash



之後係4色混合

 

 

左起: smooth talkerspicy and sweethot flash

 

 

Smooth talker: 我自己最中意既~好岩夏天既peach色,有少少橙橙地色~ 如果岩岩開始化妝~唔想用D太粉紅色可以試下用呢隻色~ 會好自然

Spicy and sweet: 我第2中意既~佢係粉橙色~又可以話係珊瑚色~好岩亞洲人既粉紅色

Hot flash: 係我3隻入面最尾中意既色~ 但唔係話唔中意佢@@~而係真係要好輕力同埋要好均衡咁用支掃係4隻色入面掃先可以得出比較wearable既粉紅色~

 

 

 

 

 

 整體黎講佢哋都幾上色~另外smooth talkerspicy and sweet 入面有D好細好細既閃粉~上左面其實你唔超近睇係唔覺~

我自己覺得幾靚~因為佢會有種光澤感~所以唔使再用任何highlight

價錢黎講佢地包埋運費大約$75~80 一盒~ 開架黎講算係好抵用~ 

 

 

Kuyumi chung

也可以宣傳你的粉絲專頁

arrow
arrow

    kuyumi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()